بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2 در ماه می در جشن جنگ ستارگان رونمایی خواهد شد

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2 در ماه می در جشن جنگ ستارگان رونمایی خواهد شد

در اوایل سال جاری، EA  رسما تایید کرد که Respawn Entertainment در حال کار بر روی سه بازی جدید Star Wars است که یکی از آنها دنباله Star Wars Jedi: Fallen Order است. بسیاری انتظار داشتند که این بازی به طور کامل در رویداد سالانه EA Play Live در تابستان معرفی شود اما این شرکت اخیراً اعلام کرد که رویداد امسال لغو شده است.

 

پس این موضوع کجاست که ما را با Star Wars Jedi: Fallen Order 2 (یا هر نام دیگری که در نهایت به آن می‌گویند) باقی می‌گذارد؟ خب، به گفته جف گراب، روزنامه‌نگار GamesBeat، این بازی در ماه می، در جشن جنگ ستارگان، رویداد سالانه‌ای که پس از چند سال پس از لغو قبلی به دلیل کووید، بازمی‌گردد، معرفی خواهد شد.

 

ما در ماه می در جشن جنگ ستارگان در مورد آن خواهیم شنید. گراب در یکی از قسمت‌های اخیر پادکست GamesBeat Decides  گفت: این زمانی است که در راه است. "پس مراقب آن باشید، زیرا این زمانی است که اتفاق می افتد."

 

رویداد جشن جنگ ستارگان امسال قرار است از 26 می تا 29 می در ​​کالیفرنیا برگزار شود. قبلا گراب اعلام کرده بود که دنباله جنگ ستارگان قبل از E3 فاش خواهد شد و اعلامیه جشن جنگ ستارگان بسیار مطابقت دارد. که در همین حال، تام هندرسون، کارشناس داخلی شناخته شده صنعت نیز قبلاً گفته بود که احتمالاً در ماه می، قبل از عرضه سه ماهه چهارم 2022، رونمایی خواهد شد.

 

علاوه بر دنباله Fallen Order، Respawn Entertainment همچنین در حال کار بر روی یک بازی تیراندازی اول شخص جنگ ستارگان است و همچنین با استودیوی تازه تاسیس Bit Reactor برای یک بازی استراتژیک جنگ ستارگان همکاری کرده است. بر اساس گزارش‌ها، این احتمالاً آخرین دسته از بازی‌های جنگ ستارگان خواهد بود که منتشر می‌شود .

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/24c9

خبرنامه بازی ها

گالری